پست ثابت




شعر های احساسی و زیبا و جملات عارفانه

 لطفا نظر بدید

 

 

سلام ،دوستان عزیزی که بازدید میکنید از وبلاگ من امیدوارم

 

از مطالب وب خوشتون بیاد لطفانظر بدید 

نظرات خوبتون باعث میشه که مطالب بهتری بزارم و استفاده کنید

 

بچه ها یه نکته ای رو بگم

این داستان من کلا زاده ذهن من هست و اصلا واقعی نیست

امید وارم ازش لذت ببرین

لطفا کمکم کنید که وبلاگم بازدیدش بالا بره ممنون...

دوستتون دارم




نظرات شما عزیزان:

ALALE TATALOO
ساعت15:41---24 خرداد 1392
یاسی اینو یکی بهم تو نظرات وب نوشت داد

منم بهش عمل کردم نیگا اینو نوشته:تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون.....پاسخ:من که فرستادم


مدیر پارس موزیک
ساعت17:33---8 خرداد 1392
سلام دوست عزیز ممنون از نظرتون.راستی وبتون خیلی قشنگه.

در ضمن لینکت کردم.بازم به ما سر بزن.پاسخ:ممنون دوست عزیز


mahsa
ساعت12:02---1 خرداد 1392
راست گفت پدر ژپتو: پینوکیو چوبی بمان!
خستم ام پینیکیو...

اینجا آدم ها دورغ می گویند!

و دماغ های خود را جراحی پلاستیک میکنند...


شرکت پارسیان
ساعت11:56---1 خرداد 1392
سلام بلاخره بعد از چند ماه تلاش نرم افزار اپديت وبلاگ لوکس بلاگ ساخته شد بدون باز کردن حتي يک مرورگر ميتوانيد وبلاگ خود را بروز کنيد يا مشاهده کنيد اين نرم افزار کاملا رايگان ميباشد و ميتوانيد به راحتي اين نرم افزار را دانلود کرده استفاده کنيد اموزش نرم افزار نرم افزار را اجرا کرده تا وارد صفحه ورود لوکس بلاگ شويد رمز عبور خود + نام کاربري خود را وارد کرده و سپس وارد مديريت وبلاگ شويد به همين راحتي اين نرم افزار قابليت هايي دارد که هيچ نرم افزاري ندارد اين نرم افزار اولين نرم افزار براي اين کار ميباشد و اولين نسخه ساخته شده توسط گروه پارسيان ميباشد اميدواريم بدرد بخور باشد براي شما وبلاگ نويس عزيز لوکس بلاگی.





لينک دانلود :





http://uploadboy.com/l0u2vk4ju2ue.html






موفق باشيد شرکت نرم افزاري پارسيان


mahsa
ساعت16:44---28 ارديبهشت 1392
سلام عجیجم ببخشید شرمنده اون روز شوخی کردم

معلمه که میخوام ادامه داستانت رو بشنوم بازم بهم سر بزن گلمپاسخ:باشه عزیزم.بوسسس


فرشاد
ساعت20:38---26 ارديبهشت 1392
سلام وبلاگت خیلی خوشکله



این جملات رو فکر کنم از رو وب سایت من برداشتی شیطون

پاسخ:اره دیه ببخشید هااااااا ممنونم نظر لطفتونه


مجیدقزوین
ساعت11:30---26 ارديبهشت 1392
خوب بود حرف نداشت
پاسخ:mesi


ALALE TATALOO
ساعت17:11---25 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم امیدوارم موفق باشی پاسخ:ممنون عشقم

الهام
ساعت15:10---23 ارديبهشت 1392
عزیز دلم من دارممیرم کلاس.کلاسم 6 تازه تموم میشه.بعد کلاس یه کم باهم اس بازی میکنیم بعدش من میرم درس بخونم باشه؟
پاسخ:باشه


الهام
ساعت12:49---23 ارديبهشت 1392
چی شده چرا جواب نمیدی؟چرا تو چت هر چی صدات زدم جواب ندادی؟
پاسخ:azixzam goshim khamosh shod


الهام
ساعت1:08---23 ارديبهشت 1392
باهام قهر کردی که تو چت روم محلم نکردی؟پاسخ:نه اجی چون من که با تو قهر نمیکنمم .ببخشید دیشب یهو خوابم برد

الهام
ساعت23:07---22 ارديبهشت 1392
اخه تو چرا انقدر زود میری؟دیر هم میای؟ hاجی بخدا موضوع چیزی نیست تو دیر اومدی منم رفتم هال حوصله م سر رفته بود میشه بهم تک بزنی شماره تو داشته باشم تا بدونم کی میخوای بیای چت.

الهام
ساعت22:02---22 ارديبهشت 1392
اجی جونم بیا ببخشید بخدا حواسم نبود
پاسخ:عزیزم موضوع چیه؟


الهام
ساعت21:50---22 ارديبهشت 1392
اجی مگه دوست نداری شماره ی منو داشته باشی؟ اخه گفتی میای یاهو مگه فقط میخوای از طریق چت باهام در ارتباط باشی؟
پاسخ:نه عزیزم هر دو تاش من واقعا خوشحال که دوستی مثل تو پیدا کردم عزیزم


الهام
ساعت16:43---22 ارديبهشت 1392
راستی جوابتو تو نظر عمومی بهم بده باشه؟فعلا کلاس دارم شب برمیگردم جوابتو نگاه میکنم.
پاسخ:ممنون عزیز دلم از این که ایمیل و شمارتو دادی اجی بهت توی یاهو اد میدم.توی یاهو باذهم حرف بزنیم عزیزم.ادمو قبول کن


setayesh
ساعت13:19---21 ارديبهشت 1392
الان بار سوم اومدم تووبلاگت خیلی خیلی خوب بود واقعا افرین به تو یاسی جونم
پاسخ:fadat sham


الهام
ساعت18:53---19 ارديبهشت 1392
سلام اجی یه کاری واسه ما بکن دیگه همش حرف بچه ها رو تو اولویت قرار میدی.رمز مهشید و میدونم ولی اینجا نمیتونم بگم که گلم اخه میخواد به دخترها بگه نمیخواد رمزشو به پسرها بده.برو تو وبش از خودش رمز و بگیر
پاسخ:چیکار کنم گلم؟اجی توی داستانم م حتما میارمت...عزیزم خیلی دوستت دارم چون تنها کسی که به وبلاگم خیلی سر میزنه تو هستی اجی ایدی یاهو نداری بیای یاهو باهام حرف بزنینم اجی؟اگعه داری برام خصوصی بزار تا ادت کنم.فدات شم


الهام
ساعت11:37---19 ارديبهشت 1392
ولی دوست دارم تو داستان با امیر باشم امکانش هست؟
پاسخ:اجی جون واسه امیر نقش گرفتن..دوستنم پاری هست گلم..الهام میشه توی وبلتک های دیگه بگی به مت سر بزنن؟راستی الهام جون نمیدونی مهشید چش شده اخه من با کامپیوتر نمیام نمیتونم واسش نظر بزارکم که رمزش؟و بده خیلی دوس دارم بدونم چه اتفاقیی براش افتادخه اخه به نظر میریهه خیلی ناراحته


الهام
ساعت23:03---18 ارديبهشت 1392
سلام اجی تازه دیدم جواب دادی.اره گلم خیلی قشنگه میشه خواهش کنم منم تو داستانت بیاری؟عشق من استاد دانشگاهه اسمش حامده
پاسخ:باشه گلم حتما میارمت...داستان من حارالا حالا ها ادامه داره کلی از ادم ها میخوان اضافه بشن تو رو هم حتما میارمت گلم


الهام
ساعت19:41---17 ارديبهشت 1392
اجی چرا هر چی نظر میذارم جواب نمیدی؟جواب نظرهای قبلیمو ندادی.پاسخ:قربون برم اجی ببخشید اخه نتم قطع بود نمیتونستم جواب بدم گلم.مرسیی،که به وبم سر میزنی راستی از داستانم خوشت میاد؟

الهام
ساعت21:32---13 ارديبهشت 1392
سلام اجی میخوام بعد از امتحانها دوتا وب بزنم یکی راجع به رشته م یعنی زبان یکی هم راجع به شعر و داستان و از اینجور چیزها...


الهام
ساعت16:57---6 ارديبهشت 1392
خواهش میکنم زود جواب بده.

shabnam
ساعت19:52---4 ارديبهشت 1392
راستی لینک کردم

shabnam
ساعت19:45---4 ارديبهشت 1392
کاش میشد اردلان به شهرهای کوچکم سرمیزد تا ماهم اونو ازنزدیک می دیدیم
وب خوبی داری امیدوارم موفق بشی


الهام
ساعت16:10---30 فروردين 1392
داستانت جالب بود گلم

علیرضا
ساعت14:27---29 فروردين 1392
ممون ک اومدی
پاسخ:خواهش میکنم


یلدا
ساعت20:23---28 فروردين 1392
چه وبلاگ قشنگی عزیزمپاسخ:مرسی

هادى
ساعت14:18---25 فروردين 1392
سلام مهسا hadii 68 هستم تو چتی لینکت کردم آدرس وب خودمم برات گذاشتم تبریک میگم وبلاگ قشنگی داری

مهسا*تتلو
ساعت13:29---25 فروردين 1392
وبت نازه بهم سر بزن بدون نظر نرو
پاسخ:تو هم داستلانمو بخوننخونده نروووو


yalda
ساعت15:56---24 فروردين 1392
سلام ياسمن جون...خوبي؟بيا به وبلاگ من هم سر بزن وبلاگ بسيار زيبايي داري عزيزمممممممممممممممممممم

مهسا عباسی
ساعت12:16---24 فروردين 1392
خیلی عالی بود.دوست عزیزم.
پاسخ:ممنون گلم


pegah&mahshid
ساعت19:05---23 فروردين 1392
linki azizam
پاسخ:ممنون گلم


جت دانلود
ساعت18:52---23 فروردين 1392
سلام دوست عزیز .
سایت جت دانلود یک سیستم کسب درآمد راه اندازی کرده که میتونید از تک تک بازدیدکننده هاتون پول در بیارید .
آدرس :
www.Jetdl.org/p

باتشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوع : <-TagName->
جمعه 23 فروردين 1398برچسب:, 18:39 |- رویای خیس -|

قالب های سجاد تولز